دریافت ۷ هزار تماس تلفنی مردمی در ماه با مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از دریافت ۷ هزار تماس تلفنی مردمی بصورت ماهانه با مرکز مدیریت راههای استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : فرآیند اطلاع رسانی از طریق سامانه های ۱۴۱ و کمک به زمان بندی مناسب و مدیریت سفر کاربران جاده ای و تأمین ایمنی سفر و آرامش سفر برای هموطنان و هم استانی ها از بستر این سامانه ها از اهمیت شایانی برخوردار است و مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در جهت نیل به اهداف این سامانه گام بر می دارد.

وی افزود: سامانه های ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی همچون چراغ راهنما برای کاربران جاده ای عمل می‌کند و آخرین وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را در اختیار قرار می‌دهند و نیز گزارشات و شکایات مردمی را از وضعیت محورها و خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای دریافت می‌کند.

شکری ادامه داد: بطور متوسط ماهانه ۷۰۰۰ تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برقرار می شود که این تماس ها در روزهای عادی بطور میانگین ۱۰۰ الی ۱۵۰ تماس و در روزهای بارش و برفروبی بطور میانگین بین ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ تماس تخمیل زده می شود.

وی اظهار کرد: از عمده موضوعاتی که در تماس با مرکز مدیریت راههای استان مطرح می شود می توان به اعلام مسدودی راه‌ها، پیگیری وضعیت جوی ، پیگیری وضعیت محورها و مطرح کردن مسائل و مشکلات مربوط به ناوگان باری و مسافری و وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی اشاره کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد : تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بطور ۲۴ ساعته در خدمت هم وطنان ، هم استانی ها و کاربران جاده ای بوده و لازم است قبل از هر گونه تردد در محورهای استان در ایام بارش برف از طریق این تلفن و یا اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کرد.