وی افزود: سامانه های ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی همچون چراغ راهنما برای کاربران جاده ای عمل میکند و آخرین وضعیت راهها و شرایط جوی را در اختیار قرار میدهند و نیز گزارشات و شکایات مردمی را از وضعیت محورها و خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای دریافت میکند.
شکری ادامه داد: بطور متوسط ماهانه ۷۰۰۰ تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برقرار می شود که این تماس ها در روزهای عادی بطور میانگین ۱۰۰ الی ۱۵۰ تماس و در روزهای بارش و برفروبی بطور میانگین بین ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ تماس تخمیل زده می شود.
وی اظهار کرد: از عمده موضوعاتی که در تماس با مرکز مدیریت راههای استان مطرح می شود می توان به اعلام مسدودی راهها، پیگیری وضعیت جوی ، پیگیری وضعیت محورها و مطرح کردن مسائل و مشکلات مربوط به ناوگان باری و مسافری و وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی اشاره کرد.
این مقام مسئول تاکید کرد : تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بطور ۲۴ ساعته در خدمت هم وطنان ، هم استانی ها و کاربران جاده ای بوده و لازم است قبل از هر گونه تردد در محورهای استان در ایام بارش برف از طریق این تلفن و یا اپلیکیشن ۱۴۱ از وضعیت راهها اطلاع حاصل کرد.
رئیس اداره ارتباطات و دیسپاچینگ اورژانس آذربایچان غربی از اتصال تلفن ۱۱۵ شهرستان میاندوآب به سامانه هوشمند عملیاتی آسایار خبر داد.
بانوان قایقران آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی قایقرانی در فیلیپین خوش درخشیدند.
برق رسانی به تعدادی از ساکنین منطقه انهر ارومیه با نصب ترانس ۱۰۰ کیلوولت آمپری انجام شد.
یکشنبه دیگری گذشت و باز هم خبری از انتخاب استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیات دولت نشد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه