دنیا شاهد انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌های غرب است

حجت الاسلام محمد حیدری زاد در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: امروز وقتی مردم به وضعیت امریکا و خشونت و استبداد در این کشور می نگرند، یک دیکتاتوری حاکم می بینند که در آن خبری از آزادی نیست و استاد و دانشجو به زنجیر کشیده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، خطیب موقت ارومیه اضافه کرد: آمریکا کانون فعالیت و حمایت‌های دولت‌هایی است که ظلم و نسل کشی را در دنیا اعمال می کنند و ملت ایران ۴۵ سال است فریاد می زند که آمریکا ام الفساد است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج نیز اظهار کرد: از اول انقلاب جمهوری اسلامی به دنبال حج ابراهیمی و برائت از مشرکان بود و حج امسال واقعا حج برائت است و اعلام برائت از مشرکان و صهیونیست‌ها امروز در دنیا طنین انداز شده است و ریشه کنی این غده سرطانی با مداومت جریان مقاومت به زودی جشن گرفته می شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) ادامه داد: در ابتدای ذی القعده هستیم و این ماه برای ما ایرانیان ماهی است که حق تعالی مائده آسمانی اش را کرامت کرده است و این ماه، ماه شادی ملت ایران است.

وی گفت: یازدهم ماه ذی القعده روز ولادت امام بزرگوار، رئوف، پناه ملت ایران و شناسنامه ملت ایران است و آن لطف و منت خداوندی است که میزبانی فرزندان حضرت موسی ابن جعفر (ع) را به مردم ایران اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برنامه ها و توطئه های شیطانی کثیری برای زنان و دختران ایرانی دارند و دسیسه های دشمنان در این زمینه با بینش قرآنی خنثی می شود، افزود: زنان و دختران باوقار باید به این نکته توجه کنند که شیاطین برنامه ای خطرناک دارند تا شرافت، عفت و نجابت دختران ایرانی را لگد مال کنند و باید با متانت، معرفت و مقاومت و بینش بلند قرانی در برابر این برنامه ها و نقش برآب کردن آن ایستاد.

خطیب موقت ارومیه اضافه کرد: در جامعه اسلامی زن محور خانواده و دختر گل خانواده و مادر فردای خانواده است و اگر عفت و حیا از خانواده زدوده شود، چیزی نمی ماند و این خواسته کار شیطان است.

وی ادامه داد: دختران ایران زمین طلایه داران عفت ،پاکی، دیانت، نجابت، صبر، مقاومت، علم و فضیلت هستند و در مبارزه با طاغوت و مستکبران قبل و بعد از انقلاب حضور چشمگیری داشتند.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد اظهار کرد: ما خروش انقلابی دختران و زنان را در دوران انقلاب شاهدبودیم و بعد از انقلاب در تمامی عرصه های دفاع از نظام حضور داشتند و در عرصه های علم و فن آوری و در عرصه کارهای جهادی می بینیم که دختران مومن و انقلابی برای خدمات جهادی به محرومان حاضر می شوند و این افتخاری برای ماست.