دو ملی پوش قهرمان هندبال ساحلی آذربایجان غربی، جهانی شدند

تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان که در ترکیب خود دو ملی پوش شایسته آذربایجان غربی را در اختیار داشت با برتری مقابل پاکستان قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا از تاریخ 2 فروردین ماه و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، پاکستان، اردن و افغانستان در تهران آغاز شد و با برگزاری سه دیدار و معرفی تیم‌های برتر، به پایان رسید.

در آخرین روز این مسابقات تیم نوجوانان کشورمان که در ترکیب خود از علی و حسین حیدریان دو برادر هندبالیست آذربایجان غربی بهره می برد، پاکستان را از پیش رو برداشت و با کسب پنجمین پیروزی خود و بدون شکست، قهرمان این دوره از مسابقات شد.
نتایج روز پایانی مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:
افغانستان صفر – قطر 2
هند صفر – اردن 2
ایران 2 – پاکستان صفر
جدول رده‌بندی تیم‌ها در پایان دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:
1- ایران
2- قطر
3- اردن
4- پاکستان
5- هند
6- افغانستان
سه تیم برتر مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا یعنی ایران، قطر و اردن جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی را که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود، کسب کردند.
گفتنی است علی و حسین حیدریان دو ملی پوش شایسته استان شب دوشنبه 8 فروردین ماه با استقبال سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، شاهین کهنموئیان آذری رئیس هیأت هندبال استان و جمعی از دست اندرکاران، دوستدران و علاقمندان هندبال وارد شهر ارومیه شدند.