دیدار شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان از نگاه سرمربیان و بازیکنان

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: چنانچه اشتباهاتمان کم بود، شانش آن‌را داشتیم که بازی مقابل تیم قدرتمند سیرجان را به ست پنجم بکشانیم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه سوم آبان) با پیروزی تیم‌های چادر ملو اردکان، ایفاسرام اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران پیگیری شد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته به مصاف هم رفتند که نماینده سیرجان سه بر یک به پیروزی رسید.

کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان ایرانیان پس از این دیدار در میکس زون حاضر نشدند و سرمربی و بازیکنان شهرداری ارومیه در ارزیابی این دیدار اظهار داشتند:

 

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه:

ابتدا کسب این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم. به بازیکنان و تماشاگرانی که به سالن غدیر آمدند و از تیم حمایت کردند، جانانه خسته نباشید می‌گویم. چنانچه اشتباهاتمان کم بود، شانش آن‌را داشتیم که بازی مقابل تیم قدرتمند سیرجان را به ست پنجم بکشانیم. تیم ما بیشتر به هماهنگی تیم حریف باخت چون ۴ بازیکن این تیم مدت‌ها در ترکیب تیم ملی حضور داشتد و با یکدیگر هماهنگ بودند. نسبت به مسابقه اول بازی بهتری داشتیم و در این دیدار نیز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در مسابقات آینده بهتر از این هم ظاهر شویم.

 

اردلان سیدعباسی پاسور جوان تیم شهرداری ارومیه:

نمایش خوبی مقابل یکی از تیم های پرستاره و قدرتمند لیگ داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنان از بازی که انجام دادیم راضی بودند. تلاش کردیم پس از دو ستی که به حریف واگذار کرده بودیم به بازی برگردیم که این قابل احترام است. تلاش می‌کنیم در بازی های آینده بهتر از این باشیم.