دیدار طبیعت و شهرداری ارومیه از نگاه سرمربیان و بازیکنان

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره مسابقه با طبیعت، گفت: بازی جذاب و خوبی برای هر دو تیم بود و بازیکنانم در دفاع و دریافت خوب بودند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  دومین روز مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (پنج‌شنبه ۲۴ اسفند) با دو دیدار پیگیری شد.

 

در دومین مسابقه تیم‌های طبیعت و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه با شکست طبیعت شگفتی‌ساز دور رفت شد. سرمربیان و بازیکنان دو تیم درباره این مسابقه اظهار داشتند:

عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه:

خسته بناشید به هواداران که از ارومیه به تهران آمدند می‌گویم. بازی جذاب و خوبی برای هر دو تیم بود و بازیکنان در پنج ست عالی بازی کردند. تیم ارومیه امروز در دفاع و دریافت خوب بود، در سایداوت هم خوب بود و خدا را شکر که هموفق به پیروزی در این مسابقه شدیم. این دیدار چند صحنه داشت که من خیلی عصبانی شدم و عذرخواهی می‌کنم و دست کاویانی داور بازی درد نکند که خودش را کنترل کرد و برای چک کردن حتی از جایگاهش پایین آمد. ناظر مسابقه وقتی گیر می‌دهد که طبل نزنید، در صورتی که طرفداران اسلامشهر طبل می‌زدند، کمی حاشیه ایجاد می شود که خدا شکر به پایان رسید. البته هنوز چیزی تمام نشده و بازی بعدی هم هست، تیم طبیعت تیم دوم لیگ و خیلی خوب است و انشاالله بازی بعدی را ببریم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. بازی‌های پلی آف قابل پیش بینی نیست با تمام وجود بازی می کنیم و انشاالله اگر بازیکنان عملکرد امروز را داشته باشند، برنده می‌شویم.

ابراهیم وادی سرمربی طبیعت:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. وقتی بازی‌ها پنج سته می‌شود، مسابقه حتما برای دو تیم پرفشار است. پلی آف هم که فشار زیادی دارد و تیم طبیعت هم از این موضوع مستثنی نیست و تحت فشار قرار گرفت. شهرداری ارومیه استرسی نداشت اما طبیعت چون تیم دوم جدول بود، استرس زیادی داشت. ترس از این‌که حذف شود. البته ارومیه انگیزه زیادی برای شکست طبیعت داشت و جانانه بازی کرد و جنگید و این پیروزی را به کادر و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. طبیعت خوب بازی نکرد و از فرصت‌هایش به خوبی استفاده نکرد. به ویژه در ست پنجم خوب ظاهر نشدیم. باید برای بازی بعد آماده شویم تا شکست ترا جبران کنیم. شرایط پلی‌آف برای همه تیم‌ها یکسان است، باید ریکاوری کنیم تا در شرایط بهتر حاضر شویم.

اسماعیل مسافر دریافت کننده قدرتی طبیعت:

امروز شاهد بازی خیلی خوبی از دو تیم بودیم، مسابقه پنج سته شد و ارومیه تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می برد. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و یک بازی دیگر داریم. انشاالله که بتوانیم جبران کنیم و به بازی برگردیم. به دلیل ماه مبارک رمضان شرایط مسابقات کمی تغییر کرده است، اما برای همه یکسان است. فردا ریکاوری خوبی انجام می‌دهیم و شنبه برای پیروزی به میدان می رویم. بازی پلی آف است پیش بینی نتایج سخت است.

آرمان صالحی لیبروی شهرداری ارومیه:

خسته نباشید به دو تیم می‌گویم. شاهد بازی خیلی سنگین و با کیفیتی بودیم. فکر می‌کنم در چند بازی انجام شده این مرحله، هر تیمی که ست نخست را باخت، بازی را برد. امیدوارم بازی بعدی هم با اعتماد به نفس باشیم تا موفق شویم به جمع چهار تیم برتر برسیم. از داوران تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی داشتند. تشکر ویژه از هواداران خونگرم ارومیه دارم که این همه مسافت را برای همراهی تیم به تهران آمدند و امیدوارم با شکست دوباره طبیعت و صعود به مرحله بعد جواب محبت‌های آن‌ها را بدهیم