دیدار مدیران‌کل کانون و دفتر استاندار آذربایجان‌غربی

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی و وحید پوریافر مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری با هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از رویکرد فرهنگی استاندار و مجموعه مدیران استانداری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی در سراسر استان به لطف نیروی توانمند، متخصص و متعهد شاغل در این مجموعه همواره در زمره‌ی استان‌های موفق کشور از حیث کسب عناوین بین‌المللی قرار دارد.

زهرا آب‌سوران آموزش غیر مستقیم را شاخصه‌ی بارز کانون در انتقال مهارت‌ها، مفاهیم و آموزه‌ها به مخاطبان خود عنوان کرد و افزود: رسالت کانون کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در پنج فعالیت اصلی کتاب محور شامل فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی است.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار استان نیز در حد وسع کانون از حوزه پوشش خدمات فرهنگی مستثنی نشده‌اند و راه‌اندازی و تجهیز بیش از ۱۵ کتابخانه در مدارس مناطق حاشیه‌نشین، روستایی و عشایری و همچنین برگزاری ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، ملی و مذهبی در این مناطق طی سال‌های اخیر گواهی بر این مدعاست.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری نیز در این دیدار، رویکرد جهادی مجموعه استانداری را علاوه بر زمینه‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی در حوزه فرهنگ نیز درخور توجه ذکر کرد.

پوریافر با تأکید بر تداوم رایزنی‌های اداری و استخدامی کانون آذربایجان‌غربی با ستاد مرکزی کانون در تهران جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز گفت: آماده مذاکره با سایر سازمان‌های همسو با کانون جهت هم‌پوشانی خلأهای تجهیزاتی به‌منظور تحرک و پویایی بیش از پیش کانون هستیم.