دیدار هورسان رامسر و شهرداری ارومیه از نگاه سرمربیان و بازیکنان

سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: خداراشکر توانستیم با بازی عالی تمامی بازیکنان‌مان در دیدار برابر هورسان رامسر سه بر صفر پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته هفدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران (چهارشنبه چهارم بهمن) با هفت دیدار در شهرهای مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، سیرجان و گرگان پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته هورسان رامسر در سالن شهید صدر میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار داشتند:

 

عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم شهرداری ارومیه:

به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم که امروز واقعا استثنایی و عالی بازی کردند و تمام برنامه‌های آنالیز را به نحواحسن اجرا کردند. به تیم هورسان و هواداران با فرهنگ رامسر نیز خسته نباشید می‌گویم. خداراشکر توانستیم با بازی عالی تمامی بازیکنان‌مان در این دیدار سه بر صفر پیروز شویم. هفته آینده با ایفاسرام اردکان مسابقه داریم که آن هم یکی از مهم‌ترین دیدارهاست. در نیم فصل دوم روند رو به رشد خیلی خوبی داشتیم و سه بازی متوالی را بردیم و با برنامه برابر نماینده اردکان خوب بازی خواهیم کرد.

 

آرش صادقیانی سرمربی تیم هورسان رامسر:

به هر دو‌ تیم خسته نباشید می‌گویم. روز خوبی نداشتیم و فکر می‌کنم که خیلی عجولانه والیبال بازی کردیم. اصلا در زمین تمرکز نداشتیم و هر کاری که کردیم باز تمرکز لازم برنگشت. اشتباهات زیادی مخصوصا در سرویس داشتیم و برعکس تیم شهرداری ارومیه خوب والیبال بازی کرد و خیلی خوب سرویس زد. بازیکنان با تجربه و ملی‌پوشان سابق حریف توانستند شرایط و فشار تماشاگران را کنترل کنند و این فشار روی بازیکنان ما افتاد. مسائلی در تیم ما است که متاسفانه در یکی دو ماه اخیر همچنان با آن ها دست به گریبان هستیم اما تلاش می‌کنیم شرایط را بهبود بخشیم. خیلی از مسائلی است که شاید تماشاگرانی که اینجا هستند اطلاعی از آن ندارند.  تیم ما با توجه به شرایطی که دارد و هدف گذاری که در اول فصل انجام شد در جایگاه خوبی قرار دارد و قرارداد یکی یا دو بازیکن تیم‌های دیگر به اندازه کل بودجه تیم ما است. ما به جایگاه خوبی رسیدیم و باید این شرایط را نگه می داشتیم ولی مقداری کم توجهی به این موضوع شد و ما توقع داریم که یک همیتی را در کل تیم ایجاد کنیم تا به دوران اوج مان بازگردیم و این امر عملی خواهد بود. عواملی هم از بیرون بود که شاید می خواستند این اتفاق برای تیم ما رخ دهد ولی اطمینان داریم که با تلاش مضاعف و یاری خداوند شرایط تیم قطعا بهتر و مردم دوباره خوشحال خواهند شد و خیلی دوست داشتیم در روزی که سالن پر بود، برنده بازی شویم که این اتفاق رخ نداد و عذرخواهی کرده و تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم.

 

آرمان صالحی لیبرو تیم شهرداری ارومیه:

به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. دیدار با کیفیتی بود و تیم ما ست اول را خیلی خوب شروع کرد و توانستیم بازی را در سه گیم متوالی تمام کنیم. آنالیز خوبی را کادرفنی ارائه دادند و تیم هورسان که تاکنون تنها به دو تیم در خانه باخته بود را شکست دادیم. تیم ما روز به روز بهتر می شود و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم تا در مقابل دو تیم اردکانی در ارومیه بتوانیم با نتیجه خیلی خوب پیروز شویم.