رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی معرفی شد

دکتر سهراب عبداله زاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در نشستی با حضور  علی صدر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و روسای مراکز استانی وابسته به دانشگاه جامع آذربایجان غربی دکتر سهراب عبداله زاده که پیش از این سرپرست واحد استانی بود به عنوان ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی معرفی شد .

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور دراین جلسه گفت : مراکز خوبی در استان آذربایجان غربی در حوزه های خدماتی،  صنعتی و… مختلف داریم و متاسفانه در حوزه کشاورزی مشکل داریم.

علی صدر افزود : در این بازار متلاطم آموزشی دنبال افزایش مراکز نیستیم و افزایش مراکز منوط به تعهد اشتغال و کارآفرینی خواهد بود.

وی با انتقاد از روند فعالیت مراکز تاکید کرد: آموزش، احراز مشاغل و صلاحیت حرفه ای باید در دستور کار قرار گیرد .

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به وضعیت مدیریت قبلی دانشگاه و با انتقاد از حذف مراکز دولتی و کاهش دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع تنها امید کشور در حوزه مهارتی است  که می تواند  بیکاری را از بین ببرد.

صدر خواستار معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه و افزایش مهارت بیان کرد : در بحث تخصصی معاونت مباحث مهمی از جمله آی تی، فناوری، پژوهشی و غیره در دانشگاه دیده می شود.

در پایان این نشست روسای مراکز وابسته به دانشگاه مطالبی در خصوص مشکلات و چالش های حوزه دانشگاه بیان کرده و پیشنهاداتی ارائه کردند