پزشکیان؛ رئیس جمهوری از جنس ورزش

مسعود پزشکیان، منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، یک ورزشکار تقریبا حرفه‌ای به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در بین رؤسای جمهور ایران، کمتر پیش آمده بود که بین آنها ورزشکار حرفه‌ای وجود داشته باشد و به طور مدام و هفتگی به ورزش‌های مختلف بپردازد، اما مسعود پزشکیان در این زمینه متفاوت از همه است.

منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر هفته حداقل در یک سانس فوتبال سالنی حضور پیدا کرده و در کنار دوستان و همکارانش، بازی فوتسال را انجام می‌دهد و خیلی‌ها او را یک فوتسالیست حرفه‌ای می‌دانند که اصول تاکتیکی این ورزش را هم به درستی در زمین پیاده می‌کند.

مسعود پزشکیان علاوه بر فوتسال که در برنامه هفتگی قرار داده، هر هفته یک الی دو بار هم به کوهنوردی می‌رود و در یک سانس والیبال و همچنین استخر هم حضور پیدا می‌کند که چنین برنامه ورزشی‌ای برای رئیس جمهوری جدید ایران جالب توجه است.


بنابراین می توان گفت که مسعود پزشکیان جدا از اینکه باسوادترین رئیس جمهوری تاریخ جمهوری اسلامی ایران و حال حاضر دنیا معرفی شده است، لقب ورزشکارترین رئیس جمهور را هم می‌گیرد و اطرافیان او تاکید دارند که ورزش و به‌ویژه فوتسال، از برنامه زندگی این نماینده پیشین مجلس و رئیس جمهوری جدید، خارج نمی‌شود.

مسعود پزشکیان در رقابت های فوتسال، با شماره ۱۰ در تیم مجلس شورای اسلامی به میدان می رود که تقابل‌های تن به تن او با حریفان در تیم مقابل جلب توجه زیادی کرده و برای تماشاگران جذاب بود.


همچنین مسعود پزشکیان از طرفداران پروپاقرص تیم فوتبال تراکتور تبریز بشمار آمده و برای تماشای برخی مسابقات این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافته است.

بدون شک این آشنایی مسعود پزشکیان با رشته های مختلف ورزشی و به‌ویژه فوتبال و فوتسال، می‌تواند در دوره ریاست جمهوری وی موجب توجه بیشتر و پیشرفت ورزش در ایران شود.

نویسنده: کمال الدین نیک رفتار خیابانی