راه اندازی ۶ شهرک صنعتی جدید در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از اتمام مطالعات و تخصیص زمین برای احداث ۶ ناحیه صنعتی جدید در این استان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حسن حاتمی در گفت و گو با خبرنگاران از اتمام مطالعات و تخصیص زمین برا احداث ۶ ناحیه صنعتی در استان خبر داد و گفت:با ایجاد این نواحی صنعتی، حدود ۳۰۰هکتار زمین صنعتی به مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی افزوده خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد از ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان در مساحت بیش از ۶۵۰ هکتاری فعال بوده و بنگاه های تولیدی در آنها مشغول تولید محصولات مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از این استان گفت:شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تمام توان در راستای فراهم نمودن زمین صنعتی و زیرساخت های لازم جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حاتمی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی آذربایجان غربی در اختیار شهرک های صنعتی بوده و بیش از ۲ هزار قرارداد واگذاری زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده و حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تاکنون به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی بیش از ۲۳ هزار نفر در واحدهای فعال موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول به کار هستند.