راه و شهرسازی آذربایجان غربی همراه مدیریت های شهری در توسعه خدمات شهری و ساخت مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص احداث کمربندی دوم ارومیه گفت: راه و شهرسازی آذربایجان غربی همراه مدیریت های شهری در توسعه خدمات شهری و ساخت مسکن است .
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ،سید محسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر در خصوص احداث کمربندی دوم ارومیه تاکید کرد ،با توجه به تاکید استاندار محترم آذربایجان غربی مبنی بر ضرورت تعامل و همکاری برای پروژه کمربندی دوم ارومیه، راه و شهرسازی استان با توجه به سیاست تعامل و همراهی برای بهبود خدمت رسانی به مردم با کار جهادی نه تنها برای این پروژه بلکه برای توسعه خدمات شهری آمادگی دارد تا با مدیریت های شهری همچو گذشته به نحو شایسته تعامل و همکاری نماید.

وی ادامه داد: دولت  «مردمی ایران قوی» برای خانه‌دار ساختن جمعیت هدف نهضت مسکن را آغاز کرده و به طور قطع همکاری دوستان مدیریت شهری و مجموعه راه و شهرسازی می تواند در مکان یابی مناسب پروژه جهش ملی مسکن بسیار موثر باشد. راه و شهرسازی با توجه به تجربه اجرای پروژه مسکن مهر از این ظرفیت برخوردار است تا دوشادوش دیگر ارکان موثر در ساخت و ساز برای خانه دار ساختن مردم به نحو مطلوب ایفای نقش نماید.

حمزه لو افزود: از تعامل با شورای شهر ارومیه استقبال می کنیم و معتقدیم با همفکری و هم اندیشی می تواند در یک کار جهادی و انقلابی بخش عمده ای از دغدغه های مردم را کاهش داد.