رزمایش ترافیکی- انتظامی ویژه نوروز نمادی از عزم جدی پلیس و دیگر ارگان های خدمات رسان برای سفری ایمن

جانشين فرمانده انتظامي آذربایجان غربی در رزمايش ترافیکی- انتظامی ويژه نوروز 1403 از آمادگي صددرصدي براي خدمات رساني مضاعف به مسافران خبر دادو گفت: انشالله با همدلی و همکاری خوبی که وجود داد شاهد امن ترین سفرها در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ سامان غنی زاده در این رزمایش اظهار داشت: پلیس و دیگر دستگاه های خدمت رسان در طرح زمستانی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند و امیدواریم در رزمایش طرح نوروزی نیز همین موفقیت حاصل شده و شاهد خدمتگزاری روز افزون به شهروندان و دیگر مسافران نوروزی در سطح این استان باشیم.

وی افزود: در این طرح بیش از۲۴۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس و همچنین تمامی دستگاه‌ها از جمله اداره راه، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی، از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین سال جدید با هدف تسهیل در شد و آمدی، روانسازی ترافیک و رسیدگی به موقع به تصادفات و کاهش تصادفات حضور خواهند داشت.
جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از شانه خاکی و حرکات مارپیچ از جمله خطوط قرمز پلیس است که اگر راننده‌ای این حرکات را انجام دهد خودروی وی توقیف خواهند شد.