روحیه و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر لزوم نهادینه‌سازی روحیه و تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اکبر کرامتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره)، اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

کرامتی افزود: بسیج در کنار مردم به ویژه در مسیر خدمت رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر قهرمان است که در خط مقدم امنیت غذایی کشور در حال مجاهدت هستند.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی استان، همواره منشأ خدمات ماندگار در حوزه کشاورزی استان بوده و خواهند بود و در تمامی عرصه‌ها و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه بسیجی در بین کارکنان، ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی مراجعان و مبارزه با فساد اداری باید در اولویت کارهای اجرایی در سازمان قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مولود انقلاب است، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد اساسی امنیت غذایی پایدار با تأکید بر ظرفیت‏های داخلی و صیانت از منابع پایه تولید و تأمین معیشت و اشتغال پایدار برای جوامع روستایی و عشایری و کشاورزان پیگیری شود.