رونمایی از فراخوان تولید و اجرای آثار نمایشی در حوزه هنری آذربایجان غربی

فراخوان تولید و اجرای آثار نمایشی دوم خرداد ماه سال جاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه هنری آذربایجان غربی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این ویژه برنامه که رئیس و معاون فرهنگی حوزه هنری استان به همراه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز حضور داشتند فراخوان تولید آثار نمایشی از نمایشنامه های منتخب فراخوان نمایشنامه‌نویسی « رنگین کمان» با موضوع زیست‌بوم فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی معرفی شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این فراخوان نمایشی متقاضیان می‌توانند از میان شش متن برگزیده نخستین فراخوان تولید نمایشنامه رنگین کمان متن‌های موردنظر خود را برای اجرای عمومی انتخاب کرده و در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی اجرا کند.

در همین راستا متقاضیان تولید و اجرای نمایش تا ۳۱ خرداد سال جاری فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه این فراخوان در واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی نسبت به تهیه متن های نمایشی اقدام کرده و بعد از عقد قرارداد و دریافت کمک هزینه تولید از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نسبت به اجرای اثر نمایشی مورد نظر اقدام کنند.

فراخوان تولید نمایشنامه رنگین کمان یکی از برنامه های حوزه هنری آذربایجان غربی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی است که با موضوع زیست بوم آذربایجان غربی و با حضور هنرمندان نمایشنامه‌نویس از استانهای زنجان، کردستان، فارس، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی طی سال گذشته اجرا شد .