در سال گذشته؛

ساخت و آسفالت بالغ بر ۱۳۱ کیلومتر راه روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۳۱ کیلومتر راه روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان آسفالت شده و ایمنی تردد وسایل نقلیه در این مسیرها ارتقا یافته است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳۱ کیلومتر راه روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۹ میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی آسفالت شده است.

صادقی پور ادامه داد: محورهای روستایی آده-برنج آباد، میر آباد و براسبی در شهرستان ارومیه، محور روستایی ملاکندی در شهرستان ماکو، محور روستایی پیر یادگار در شهرستان چایپاره، محور روستایی صفاخانه در شهرستان شاهین دژ، محورهای روستایی زمزیران و بصره در شهرستان سردشت، محور روستایی یار علی در شهرستان مهاباد و محور روستایی سرد کوهستان در شهرستان بوکان از جمله این پروژه ها است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات آسفالت راه های روستایی مذکور درصد برخورداری خانوار روستایی بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت راه آسفالت به نزدیک ۸۹ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.