سانحه رانندگی در محور شوط 3 فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از حادثه انحراف یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین در محور شوط نرسيده به مرگنلر که منجر به فوت ۳ نفر و مصدومیت ۱ نفر شد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، امیر جعفرزاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر  آذربایجان غربی از حادثه انحراف یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین در محور شوط نرسيده به مرگنلر که منجر به فوت ۳ نفر و مصدومیت ۱ نفر شد، خبر داد.

وی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۷:۰۲صبح روز چهارشنبه مورخه۱۴۰۰/۱۱/۱۳ نرسيده به مرگنلر اتفاق افتاد، که با گزارش مركز كنترل عمليات استان اکیپ امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای مرگنلر جمعیت هلال احمر شوط به محل حادثه اعزام شدند.

جعفرزاده گفت: تیم پایگاه امداد ونجات جاده ای مرگنلر با خودروی نجات به محل حادثه اعزام و بعد از حضور در محل نسبت به رهاسازي ٤نفر حادثه ديده اقدام نمود.اين حادثه متاسفانه ۳ نفر فوتی سر صحنه و ۱نفر مصدوم داشت ، که مصدوم بعد از رها سازی و انجام اقدامات کمکهای اولیه برای طی مراحل درمانی تحویل اورژانس گردید و فوتی ها بعد از رهاسازی تحویل عوامل آتش نشانی گردیدند.

وی افزود: نیروهای امدادی پایگاه امداد ونجات جاده ای شهید یوز باشی مرگنلر شوط با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک مصدوم و فوتی های این حادثه را رها سازی نمودند.