طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان ،

سجاد قاسمی بعنوان رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش اورمیه منصوب شد

آئین تکریم و معارفه ی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره حراست اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، آئین تکریم و معارفه ی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل و رئیس اداره حراست اداره کل برگزار گردید .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در این آئین، ضمن قدردانی از زحمات تک تک همکاران و مسئولین ساعی و دلسوز آموزش و پرورش ، اظهار نمود: ماه بهمن فرصت مناسبی برای انتقال ارزشها، دستاوردها،آرمانها و تفکر بسیجی به نسل های آینده است و تبلیغ و نهادینه نمودن این فرهنگ ،برعهده ی ما مسئولین تعلیم و تربیت است.

وی افرود: در ایام پرتراکم کرونایی که درب های تدریس حضوری برای مدافعان تعلیم و تربیت بسته شد و تدریس ها بصورت غیر حضوری اتفاق افتاد،معلمان ساعی زحمات مضاعف را با برنامه ریزی های لازم جهت ازبین بردن شکاف بین امور تحصیلی حضوری و غیر حضوری بصورت شبانه روزی متحمل شدند.

جامعی اذعان نمود: ایجاد شرایط لازم برای آموزش علم و دانش و بهینه زیستی از طریق کاربردی و مهارتی در تمامی دوره های تحصیلی تعلیم و تربیت منتج به ماندگاری و پایداری و علاقه مندی بیشتر در دانش اموزان خواهد شد.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و اخلاق مداری ، تغییر و تحول را جزو لاینفک زندگی دانست و خاطر نشان کرد:می باید همگان با تغییر بهینه در دیدگاه ها و عملکرد مطلوب ،جامعه ی خود را بسوی تعالی تمام ساحتی رهنمون ساخته و آینده ای روشن برای آینده سازان این سرزمین ایجاد نماییم.

معاون آموزش ابتدایی گفت؛ سند تحول بنیادین نقشه ی راه و سند راهبردی ما فرهنگیان است که می باید با گفتمان سازی و رویکرد صد درصد تربیتی مورد انتظار عمل نماییم.

وی عنوان نمود: با در نظر گرفتن شرایط اخیر این مدیریت؛ در راستای ارتقاء شاخص های عمومی و تخصصی آموزشی و پرورشی، نیازمند انسجام ،همسویی ،همفکری و تلاش بیشینه تمامی همکاران در راستای یک ارتقای جهشی می باشد.

در این آئین از زحمات و تلاشهای مثمر ثمر مهدی اکبری سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه قدردانی و برای سجاد قاسمی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه آرزوی توفیق گردید.