سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه انزل معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون مدیرکل اموزش و پرورش استان، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه انزل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،آئین تکریم و معارفه ی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه انزل شهرستان ارومیه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان منطقه انزل در سالن جلسات آموزشگاه امام خمینی ره قوشچی برگزار شد.

در این آئین از زحمات و تلاشهای «علی آقابابا» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه انزل قدردانی و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان، «رضا پاک طینت» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش این منطقه معرفی شد.

میرصادق جامعی، معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهارداشت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و رویکرد این سند کاملا تربیتی است.

وی خاطر نشان کرد: کرونا از اسفند ماه سال ۹۸کره خاکی را تحت تاثیر خود قرار داده و در نظام آموزشی جهان اختلال ایجاد کرده است؛ معلمان در دوران کرونا جانفشانی کردند و نگذاشتند آموزش به سمت سکوت و سکون برود.

جامعی بیان کرد: با تصمیم شورای آموزش و پرورش و مسئولین ذیربط و طی ارتباطاتی که با وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا داشته ایم تصمیم بر این شده که پس از تعطیلات عید باستانی نوروز ۱۴۰۱آموزش در مدارس به صورت حضوری انجام پذیرد؛ البته آموزش مجازی نیز به عنوان مکمل آموزش حضوری ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: تعامل ، همفکری و هم دلی مسئولین و یکپارچگی در امورات آموزشی برای حضوری بودن آموزش در مدارس نیاز مبرم محسوب میشود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش با کیفیت را در ایام حضوری شدن مدارس ادامه داد: شکافی که در عرصه ی آموزش ایجاد شده با همت و تلاش معلمان و مسئولین باید ترمیم شود .