سرپرست جدید دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه معرفی شد

روز چهارشنبه 17 فروردین ماه سال 1401 مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه با حضور محمدامین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید.

به گزراش پایگاه خبری قاتارل نیوز، امین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه دارای قدمتی 120 ساله می باشد و جزو اولین دانشکده ها در سطح کشور می باشد.

وی افزود: خوشبختانه این دانشکده از لحاظ آموزشی و پژوهشی در وضعیت خوبی قرار دارد لذا از اعضای هیات علمی این دانشکده بسیار متشکرم. .

مقام عالی سلامت استان اضافه نمود: این دانشکده دارای مجله علمی می باشد که برای کسب Scopus آن نیز باید اقدام شود هرچند در دانشگاههای نسل سوم و چهارم جای این مجلات کمرنگ شده است.

وی افزود: وظیفه ما بعنوان یک سرباز خدمت رسانی به دانشجویان می باشد و طبق وظیفه ذاتی که آموزش و پژوهش هست بایستی اقدام نماییم.

گفتنی است در این مراسم محمودلو معاون آموزشی دانشگاه،افشاری رئیس دانشکده پزشکی و جمعی از اساتید و کارکنان دانشکده  پرستاری و مامایی حضور داشتند.

قرائت لوح تقدیر حسین حبیب زاده در طی تصدی مسئولیت دانشکده و اهدای حکم انتصاب دکتر آرام فیضی بعنوان سرپرست دانشکده پرستاری مامایی ارومیه پایان بخش این برنامه بود.