سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ماکو معرفی شد

طی آیینی با حضور “رضا میدان رو” معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون فرماندار و اعضای شورای اداری و فرهنگیان ماکو ” حسین رضایی ” بعنوان سرپرست آموزش و پرورش ماکو معرفی و از زحمات ” نادر بهرامی ” که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،رضا میدان رو معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در این آیین اظهار داشت: امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران، رسالت آموزش و پرورش  رسالت بسیار خطیر است، که با تلاش، همراهی و همدلی و اهداف سند تحول که مدّ نظر مقام معظم رهبری برسیم .

وی ادامه داد: رسیدن به توسعه پایدار نیازمند توسعه نظام و آموزش و پرورش داشته باشیم و قدردان همه معلمان گرانقدر باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: دراین راستا امروز از زحمات ارزشمند جناب آقای بهرامی که ۳۵ سال عمر پربرکت خود در امر تعلیم و تربیت وقف نوجوانان و جوانان این مرز بوم کرد، به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، قدردانی کنم.

رعنا قربانی معاون فرماندار ماکو نیز در این آیین اظهار داشت: قبول مسوولیت، فرصت ارزشمندی است که دراین برهه برای ما سپرده می شود که به نحو احسن و برای خدمات رسانی مطلوب استفاده کنیم، که رضایت مردم باید همیشه مد نظر باشد.

وی  در ادامه با بیان اینکه ساختار یک جامعه از آموزش و پرورش آغاز می شود، افزود: پرورش آن مهمتراست، لذا آینده فرزندان مرز و بوم توسط این نهاد ساخته می شود.

نادر بهرامی مدیر آموزش و پرورش سابق ماکو نیز در این دیدار ضمن گزارش از عملکرد ۲۹ ماهه خود بیان کرد: تمامی این عملکردها مدون تلاش های مجموعه همکاران خود در تمامی حوزه ها هستم و این عملکرد نیز با همکاری و همدلی آنها میسر شده است .

وی ادامه داد: من بر این متقدم که هر مسوولی قبول، مسوولیت می کند، در پشت تربیون هر وعده نسبت به مردم می دهد، باید به آن عمل کند.

مدیر آموزش و پرورش سابق ماکو در ادامه از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو که همراه و همگام با این اداره برای توسعه زیر ساخت‌های آموزش و پرورش قدردانی کرد.

بهرامی اضافه کرد: رفتار و منش معلم در جامعه به عنوان الگو است، باید به آن توجه داشته باشیم.

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات ۳۵ ساله ” نادر بهرامی” تجلیل و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی ” حسین رضایی ” بعنوان سرپرست آموزش و پرورش ماکو معرفی شد.