سهمیه شهرستان بوکان از طرح نهضت ملی مسکن ۲۵۰۰ واحد مسکونی است

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از برنامه‌ریزی برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان بوکان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علیرضا فخاری در نشست بررسی مسائل حوزه مسکن شهرستان بوکان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، گفت: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهم‌ترین موارد مورد پیگیری برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان است.

وی افزود: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر اعتبار لازم مصوب شده است.

فخاری ادامه داد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۲۸ هکتار انجام شده و مشکلی بابت تامین زمین در این شهرستان وجود ندارد.

در ادامه جلسه اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان بوکان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و راه‌کارهای لازم برای این مسائل مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن،‌ در این نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان حضور داشتند.