سه راهی شوط،پل عظیم کندی و جاده پالان توکن تبدیل به یک معما شده است

حجت الاسلام جباری امام‌ جمعه شوط در خطبه های نماز جمعه مورخ ۳۰ تیر با بیان اینکه سه راهی شوط،پل عظیم کندی و جاده پالان توکن به معما تبدیل شده است،بیان کرد ۵ سال است که از تریبون نماز جمعه این مشکلات را بیان می کنم ولی رسیدگی نمی شود.

به گزارش خبرنگار قارتال نیوز از شهرستان شوط، حجت الاسلام جباری امام جمعه شوط در خطبه دوم نماز جمعه با بیان اینکه برای مشکل سه راهی شوط طرح روگذر و زیرگذر مطرح بوده که مطالعات خوبی نیز انجام گرفته بود و مبلغ کلانی نیز برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده بود که متاسفانه در حال حاضر طرح مورد نظر به یک دوربرگردان و فلکه ساده تبدیل شده است.

وی افزود: بنده ۵ سال است که از تریبون نماز جمعه اعلام می کنم که وضعیت سه راهی شوط باید ساماندهی شود،ولی تاکنون هیچ اقدامی قابل توجهی در راستای ساماندهی این مسیر صورت نگرفته است.

امام جمعه شهرستان شوط در ادامه با اشاره به اینکه ۲ دولت و ۲ فرماندار در طی این سالها تغییر یافته اند ولی هیچ نتیجه ای در مورد سه راهی شوط حاصل نشده است،بیان کرد: باید مشخص شود مشکل سه راهی شوط چیست؟ آیا اعتباری تعلق نگرفته است؟ که ما خبر داریم اعتبار آن نیز مشخص شده است ولی مشکل این است که مدیریت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه، چرا با وجود مشخص شدن اعتبار یک پروژه انجام آن به تعویق میفتد گفت: این کار یک بلا است گرفتاری های مردم به سرانجام نمی رسد و روز به روز وضعیت جاده های منطقه بدتر و به تبع آن تصادفات بیشتر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه بنده این مشکلات را صرفا بخاطر مطالبات مردم پیگیر هستم و هیچگونه تعبیر سیاسی یا انتخاباتی از سخنان بنده نشود،خاطرنشان ساخت: مشکل سه راهی شوط،پل عظیم کندی و جاده پالان توکن به یک معما تبدیل شده و ما واقعا نمیدانیم چرا با گذشت ۱۰ سال جاده پالان توکن بلاتکلیف مانده است و چرا باید ما در حسرت تمام شدن پل عظیم کندی بمانیم،گویا پل عظیم کندی به یک پل استراتژیک تبدیل شده و معلوم نیست چه زمانی این معضل حل خواهد شد و انشالله به دولت بعدی کشیده نشود.

حجت الاسلام جباری در پایان مشکلات شهرستان شوط را ناشی از مشکلات مدیریتی دانست و بیان کرد: تمامی مسئولین شهرستان امروز باید در تمام ردیف های مسئولیتی برای حل مشکلات شهرستان تمهیداتی انجام دهند که فعلا این امر صورت نگرفته است.

وی به مشکلات آب شرب مردم در شهرستان شوط اشاره کرد و گفت: شهرستان شوط امروز از مشکل آب شرب نیز بی نصیب نمانده و برخی روستاهای شهرستان بمدت ۵ الی ۱۰ روز از نعمت آب شرب محروم هستند که در جهت حل مشکل آب شرب باید مسئله بصورت ملی مطرح و حل شود.

امام جمعه شهر شوط خاطر نشان کرد: از مسئولین انتظار داریم که از دولت محترم مطالبه کند تا در سطح ملی برای حل آب شرب شهرستان و منطقه چاره اندیشی کنند.