سوداگران مرگ در چنگال عدالت

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، از کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه نفر در ارومیه خبر داد و گفت: سوداگران مرگ در چنگال عدالت هستند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، از کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه نفر در ارومیه خبر داد.

وی ادامه داد: طی یک عملیات ویژه با همکاری اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی استان ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و در این راستا سه نفر نیز دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: سوداگران مرگ در چنگال عدالت هستند و اجازه جولان به تعدادی سودجوی منفعت طلب نخواهیم داد که جامعه را قربانی زیاده طلبی های خود کرده و جوانان ما را به سمت و سوی مواد افیونی سوق دهند و اراده آنان را سست و جوانان ما را تبدیل به عنصری بی خاصیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع و بی امان با مواد مخدر در جریان بوده و تمامی نهادها و نیروهای امنیتی و انتظامی با هماهنگی و همدلی دستگاه قضایی استان، عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده و برخورد قاطع و بدون اغماز در دستور کار قرار دارد.
عتباتی یادآور شد: کسانی که به هر صورت در جرایم مرتبط با مواد مخدر فعالیت کنند، در امان نخواهند بود و مورد برخورد قاطع دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.