سینماهای ارومیه بلیط نصف قیمت ارائه می دهند

به مناسبت گرامیداشت « روز ملی سینما» ، سینماهای شهرستان ارومیه همزمان با سراسر کشور ۲۱ شهریورماه سال جاری خدمات سینمایی خود را با بلیط نصف قیمت ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،مسئول سینماهای حوزه هنری استان در این خصوص ضمن تبریک این روز ملی فرهنگی به هنه همکاران خودش  گفت: علاقمندان به تماشای فیلم های سینمایی در شهرستان ارومیه می‌توانند طی روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری با مراجعه به گیشه های سینما ها بلیط فیلم های سینمایی مورد علاقه خود را به صورت نصف قیمت تهیه کنند.

مسعود یکانی افزود: در حال حاضر سه سالن سینمایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و فیلم‌های سینمایی« ابلق ، دوزیست، پسر دلفینی( انیمیشن)، تی تی، بانک زده ها( کمدی) و انفرادی در این سالن های سینمایی در حال اکران عمومی می باشند که قیمت بلیط در روزهای عادی در سینما انقلاب ارومیه ۲۵ هزار تومان و در سینما ایران ارومیه نیز ۳۰ هزار تومان می باشد.

در سال ۱۳۷۰ شمسی جشن بزرگ سینمای ایران همزمان با بزرگداشت یکصدمین سال ورود سینما به ایران بود که ۲۱ شهریور به عنوان روز ملی سینما در تقویم رسمی کشور ثبت شد و به همین مناسبت همه ساله شورای صنفی نمایش مطابق روال مرسوم سال های قبل در این روز بلیط های سینمایی در کل کشور را به صورت نصف قیمت عرضه می کند.