شهرداری ارومیه ۳-۰ شهرداری گنبد / ارومیه فاتح نبرد شهرداری ها

تیم والیبال شهرداری ارومیه دردیدار خانگی از سری دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر مردان رقیب همنام خود شهرداری گنبد را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری شد.

جدال شهرداری‌های لیگ برتر مردان، حریفان دیرنیه این رشته ورزشی همیشه جذابیت‌های خود را دارد زیرا علاقمندان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و این هفته تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان شهرداری گنبد کاووس بود و با شکست سه بر صفر این تیم به هفتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

گنبدی‌ها در سه دست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب ارومیه شد تا دوازدهمین شکست فصل خود را تجربه کند و در جایگاه سیزدهم جدول باقی بماند، اما تیم شهرداری ارومیه یک پله صعود کرد تا در پایان دیدارهای این هفته جایگاه نهایی این تیم مشخص شود.

نادر انصاری و محمد شاهمیری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند که چهار هزار نفر تماشاگر داشت.

وحید پورکاشیان و مرتضی علایی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت ۷۵ دقیقه طول کشید.

پیش از این دیدار، رکورد کوتاهترین مسابقه این فصل لیگ برتر مردان دست شهرداری ارومیه بود که هورسان را ۱۷ آبان ماه در مدت ۷۷ دقیقه شکست داده بود.

این رکورد این هفته دوباره از سوی این تیم بهبود یافت و در مدت ۷۵ دقیقه شهرداری گنبد را از پیش رو برداشت تا سریعترین برد سی و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان در اختیار شهرداری ارومیه باقی بماند.