هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان؛

شهرداری ارومیه ۳_۲ مس رفسنجان/ عبدیضا از روی سکوها اولین برد را دشت کرد

تیم شهرداری ارومیه با شکست مس رفسنجان برنده تنها جدال پنج سته هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تیم والیبال شهردای ارومیه که در پی کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته اقدام به تغییر سرمربی خود کرده بود، در این بازی بعد از برکناری جهانگیر سیدعباسی با هدایت عبدالرضا علیزاده البته از روی سکوهای ورزشگاه ۶هزار نفری دورنالار پای به این بازی حساس گذاشته بود.

ست اول این دیدار که که تا لحظات پایانی پایا پای پیش می رفت، در انتها با نتیجه ۲۵بر۲۳ به سود مس رفسنجان رقم خورد.

شهرداری ارومیه در ست دوم نسب به رقیب خود بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در پایان این ست توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ مس رفسنجان را  شکست دهد.

ست سوم این بازی در حالی که تا لحظات پایانی با برتری شهرداری ارومیه همراه بود در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع مس رفسنجان به پایان رسید.

شهرداری ارومیه که بعد از دست دادن ۲ ست دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در ست چهارم توانست با ارائه یک بازی تماشایی نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پایان رساند تا برنده این بازی در ست پنجم مشخص شود.

تیم شهرداری ارومیه در ست پنج این دیدار با حمایت هوادران پرشور حاضر در سالن دورنالار توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲مس رفسنجان غلبه کند و این بازی حساس را در مجموع با نتیجه ۳ بر۲ دو به نفع خود به پایان برساند.

در ست پنجم این دیدار علیرضا عبدالحمیدی ار تیم مس رفسنجان با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. اخراج این بازیکن و اعتراض نیمکت مس رفسنجان به این تصمیم داور بازی باعث توقف چند دقیقه ای در بازی شد.

با کسب این پیروزی شهرداری ارومیه با سه برد و هشت امتیاز یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. مس رفسنجان هم با سه پیروزی و ۹ امتیاز جایگاه خود در رتبه یازدهم را حفظ کرد.

محمدحسن خوشدل نماینده سازمان لیگ، بهروز جعفری ناظر فنی و داوری، وحید پورکاشیان داور اول و محمد آقایی داور دوم این دیدار بودند.

خبرنگار: کاظم کاظمی