شهرداری ارومیه ۳_۲ نیان الکترونیک/ شهرداری با عبدیضا در ارومیه نمی بازد

شهرداری ارومیه با شکست نیان الکترونیک خراسان دومین پیروزی خود با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران سال ۱۴۰۲ روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه در حال پیگیری است.

در چهارمین دیدار شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان نیان الکترونیک خراسان بود و سه بر دو حریف را شکست داد.

در ست نخست و چهارم نیان الکترونیک با پوئن‌های ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ حریف را شکست داد تا تیم میزبان در دیگر ست‌ها تلاش بیشتری به خرج داده و در ست‌های دوم، سوم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۹ پیروز میدان شود تا عبدالرضا علیزاده سرمربی جدید ارومیه‌ای‌ها دومین برد خود در این تیم را تجربه کند.

شهرداری ارومیه با کسب سومین پیروزی و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی خواهد ماند و نیان الکترونیک هم با ۴ برد و ۱۵ در جایگاه دهم می‌ماند تا در هفته‌های آتی برای بهبود جایگاه خود تلاش کند.

خلیل یگانه‌مجد نماینده سازمان لیگ، مسعود یزدان‌پناه ناظر فنی و داوری، محمد محبوب عشق‌دوست داور اول و محمدرضا درفش کاویان داور دوم این مسابقه بودند.

این دیدار دو ساعت و ۱۲ دقیقه طول کشید و سه هزار تماشاگر داشت. محمدرضا مشهدی بازیکن تیم نیان الکترونیک خراسان و امیر خداپرستی از شهرداری ارومیه کارت زردهای این مسابقه را گرفتند.