شهرستان نقده در حوزه راهداری آماده پذیرائی از زائرین حسینی است

رئیس اداره راهداری و حمل و جاده ای شهرستان نقده اقدامات این اداره در راستای میزبانی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ابراهیم رستمی در این مورد گفت: شهرستان نقده شاهراه اصلی تردد زائرین اربعین حسینی (ع) به شهرستان پیرانشهر و از آنجا به عتبات عالیات است که امسال اقدامات قابل توجهی در حوزه راهداری در این شهرستان انجام گرفته تا بتوانیم ایمنی زوار را به حداکثر برسانیم.

وی افزود: در همین راستا ۴ نقطه حادثه خیز شهرستان در حوزه استحفاظی شهرستان شناسائی و با کارگزاری علائم جاده ای آشکار سازی شده اند و در ۴ نقطه از نقاط پرتگاهی مسیر تردد زائرین عملیات ایمن سازی انجام گرفت.

رستمی خاطر نشان کرد: ۸۵ کیلومتر از شانه های خاکی محور های مواصلاتی شهرستان تسطیح و ترمیم شده و پاکسازی و‌تسطیح حریم راه ها به طول ۹۳ کیلومتر انجام گرفته و همچنین در راستای افزایش آگاهی محیطی زائرین محترم کلیه تابلو ها و علائم مسیر شستشو و تعمیر شده اند و برای آشکار سازی نقاط حادثه خیز نزدیک ۵۰ تابلو علائم راهنمائی و رانندگی نصب شده است .

این مقام مسئول افزود: بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی سطح شهرستان به صورت مداوم در حال انجام گرفتن است و تذکرات لازم در جهت افزایش خدمات ارائه شده به زوار ارائه شده است و همکاران ساعی شهرستان با انجام گشت های تلفیقی و راهداری تلاش خواهند کرد که ایمن ترین تردد در سطح محور ها را شاهد باشیم.