شگفتی شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم/ شهرداری ارومیه ۳ فولاد سیرجان۱

تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان خود فولاد سیرجان ایرانیان را با نتیجه ۳بر ۱ شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ۱۵ از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران توانست دست به یک شگفتی بزرگ زده و صدر نشین جدول را شکست دهد.

شاگردان عبدالرضا علیزاده ست اول این دیدار تحت جو سالن قرار داشتند و عدم هماهنگی و دریافت های ضعیف باعث شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این ست را واگذار کنند.

ست دوم این دیدار رفته رفته شهرداریچی ها بازی هماهنگ تر و چشم نواز تری نسبت به حریف پر آوازه خود به‌ نمایش گذاشتند و اینبار این تیم فولاد بود که تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ارومیه قرار گرفته و این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به ارومیه واگذار کرد.

ست سوم این دیدار بسیار نزدیک و پرهیجان بود و دو تیم با امتیازات بسیار نزدیک در تعقیب یکدیگر بودند و هیچ یک‌ از دو تیم نمی‌خواستند بازنده این دست شوند، اما در پایان این جدال نفس گیر این بازیکنان ارومیه‌ای بودند که موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این دست را هم با پیروزی پشت سر بگذارند‌.

شاگردان بهروز عطایی که به هیچ وجه نمی‌خواستند در زمین خود این دیدار حساس را به شاگردان عبدالرضا علیزاده واگذار کنند، با تمام توان خود و فشار حداکثری تماشاگران وارد میدان شده بودند، اما بازیکنان ارومیه آمده بودند در این هفته شگفتی ساز شوند.

شهرداری ارومیه با تمرکز بالا یک نمایش زیبا و هماهنگ را نیز در این ست به نمایش گذاشتند و تا آخرین امتیازات هم از حریف خود پیش بودند و در نهایت این دست را هم مشابه دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رسانند و در نهایت این دیدار با پیروزی ۳ بر ۱ به نفع شهرداری ارومیه به پایان رسید.

شهرداری ارومیه در این دیدار با یک نمایش چشم نواز و هماهنگی کامل در تمام بخش های بازی اعم از سرویس، دریافت، دفاع و حمله یک جدال نفس گیر را در برابر تیم پر ستاره فولاد سیرجانان به نمایش گذاشتند تا علاوه بر کسب مهمترین پیروزی فصل جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و امیدوار به حضور در مرحله پلی آف شوند.

بدین ترتیب شهرداری ارومیه که در دیدار رفت مرحله مقدماتی جام سی‌وهفتم مغلوب فولاد سیرجان شده بود، در این مسابقه جبران کرد و به پیروزی رسید.

ابراهیم عشقدوست، محمد حسین شفقی، کیوان عابدزاده و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

مدت این مسابقه ۱۲۲ دقیقه بود که سه هزار و ۶۰۰ تماشاگر داشت و در ست چهارم آرمین تشکری از ارومیه و محمدطاهر وادی از فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کردند.