در 6 ماهه اول سال 1403؛

طرح احداث و اصلاح ۲۴کیلومتر از شبکه توزیع برق چایپاره اجرا شد

مدیر توزیع برق چایپاره گفت: از ابتدای سال 1403 تا کنون مجموعا 24 کیلومتر از شبکه های شهری و روستایی شهرستان چایپاره اصلاح و احداث شده اند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احد رنجبر، از احداث و اصلاح ۲۴ کیلومتر از شبکه های توزیع برق این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال خبرداد و گفت: با هدف تامین برق مشترکان و پایداری خطوط برق شهرستان چایپاره پروژه های توسعه و بهینه سازی شبکه در ۲ محور احداث و اصلاح شبکه اجرا شد که ۱۸کیلومتر از آن مربوط به پروژه های اصلاح و ۶کیلومتر نیز شامل احداث شبکه می باشد.

مدیر توزیع برق چایپاره خاطر نشان کرد: امسال در بخش تامین روشنایی معابر شهری و روستایی چایپاره بیش از ۳ میلیارد تومان جهت احداث شبکه هزینه شده است.

رنجبر در ادامه افزود: واگذاری انشعاب به متقاضیان حقیقی، حمایت از اقشار محروم و واگذاری انشعاب و خدمات به آنها و نیز جلب مشارکت تولید پراکنده و انرژی های نو از جمله اقداماتی است که از ابتدای سال تا کنون به صورت کامل توسط مدیریت توزیع برق چایپاره انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد: اصلاح شبکه برق روستاهای چیرکندی و تاج خاتون، احداث ۱۲ پست هوایی با هدف تقویت ولتاژ و تبدیل شبکه های شهری و روستایی تک فاز به کابل خودنگهدار از دیگر اقداماتی است که به طور متوسط در این ۶ ماهه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته و تکمیل و اجرای کامل آن ها تا پایان سال در دستور کار این مدیریت قرار دارد.