به مناسبت سالروز تأسیس نهاد؛

طرح‌ سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود

طرح‌های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت سالروز تأسیس نهاد، روز سه شنبه، ۱۷ اسفند ماه  انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی کشور می‌بایست ۱۷ اسفند ماه (از ساعت ۱ بامداد تا ساعت ۲۴) ابتدا به نشانی http://libs.plib31.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه مدنظر، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند. در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد. متقاضی پس از این مراحل می‌تواند تا پایان سال جاری به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.
همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرا می‌شود. بر این اساس، اعضایی که منابع امانی خود را از روز چهارشنبه، ۱۱ اسفند ماه تا پایان سال جاری به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.