طرح ملی دانش آموزی «داناب» در آذربایجان غربی اجرا می شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جلسه هماهنگی طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) با حضور معاون آموزش متوسطه و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در محل اتاق معاونت آموزش متوسطه اداره کل برگزار شد.

افشین سنائی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: طرح ملی داناب طرحی نظام مند برای آموزش و مشارکت دانش آموزان در راستای گسترش فرهنگ صحیح حفاظت منابع آب ویژه آبهای زیر زمینی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش های داناب، به دنبال ایجاد یک تصویر منسجم از مسئله آب و راه های کمک به نجات آن در ذهن دانش آموزان است.

سنائی ادامه داد: طرح ملی داناب بصورت آزمایشی در شهرستانهای ارومیه (نواحی ۱ و ۲)، خوی و مهاباد با تدریس دبیران دروس مطالعات اجتماعی و علوم تجربی دوره اول متوسطه و مشارکت دانش آموزان به مدت ۴ ساعت اجرا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای پیش آزمون و پس آزمون جهت تحلیل این طرح در دستور کار قرار دارد؛ افزود: با برگزاری آیین اختتامیه این طرح، از دانش آموزان و دبیران منتخب و فعال شرکت کننده تجلیل شایسته به عمل خواهد آمد.