فرمانده انتظامی میاندوآب؛

طرح پارکبانی در میاندوآب اجرا می شود

فرمانده انتظامی میاندوآب از اجرای طرح پارکبانی در خیابان امام خمینی(ره) این شهر و حمل خودروهای پارک شده در خارج از محدوده پارکبانی با جرثقیل به پارکینگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ فخرالدین رستم پور اظهار کرد: طرح پارکبانی از یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در میاندوآب اجرا و خودروهایی که در خیابان امام (ره) در خارج از محدوده پارکبانی و زیر تابلو حمل با جرثقیل پارک شده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود. 

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: این طرح در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم سال ۱۳۹۰و مصوبه شورای ترافیک شهرستان در راستای ساماندهی وضعیت ترافیک سطح شهر و ارتقا رضایت مندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به موجب اجرای این قانون، هزینه حمل جرثقیل و پارکینگ از مالک خودرو و یا متصرف قانونی دریافت خواهد شد، تصریح کرد: خودروهایی که در سمت راست خیابان امام و زیر تابلو حمل با جرثفیل توقف کنند، به پارکینگ انتقال و پس از احراز هویت خودرو ترخیص خواهد شد.

رستم پور گفت: همچنین در سمت چپ خیابان امام(ره) نیز طرح پارکبانی بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با اخذ هزینه پارکبانی از مالکان خودرو اجرا می‌شود.
فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: لازمه اجرای این طرح همکاری رانندگان و شهروندان با مجریان طرح بوده و نتیجه اجرای این طرح را با احساس رضایتمندی و آرامش خاطر همشهریان شاهد خواهیم بود.