ظرفیت مخازن انبار نفت سردار سلیمانی نقش راهبردی در تامین سوخت استان آذربایجان غربی دارد

معاون عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هیات همراه ضمن بازدید از تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید سپهبد سلیمانی از نقش مهم راهبردی ظرفیت مطلوب این انبار در تامین سوخت استان آذربایجان غربی و استانهای همجوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مجتبی دلبری گفت: انبارنفت شهید سلیمانی ارومیه با ۳۲ سکوی تخلیه و بارگیری و آخرین استاندارد‌های زیست محیطی، ایمنی و پدافند غیرعامل به سیستم الکترونیکی اندازه گیری مخازن(LT-GT) تجهیز شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی حاکم بر منطقه امکان ارسال و ذخیره‌سازی بالغ بر ۱۱۸ میلیون لیتر انواع فرآورده را فراهم کرده است.

معاون عملیات در این بازدید از نزدیک آخرین وضعیت تجهیزات مکانیکی و ابزار دقیق انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی را مورد ارزیابی قرار داد و طی بازدید بعمل آمده چالش های حوزه سوخترسانی مطرح و نهایتا در گفتگوهای دو سویه، راهکارهای عملیاتی به مسئولان مرتبط منطقه ارایه شد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از اقدامات مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در راستای سوخترسانی بی وقفه بخصوص در زلزله شهرستان خوی خاطرنشان کرد: با حمایت و هماهنگی مطلوب مسئولین منطقه، عملیات دریافت، نگهداشت و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی با کیفیت مطلوب انجام و رضایت شهروندان همانند سنوات گذشته حاصل خواهد شد.

دلبری درارزیابی منطقه ارومیه افزود: این منطقه با پشتکار مهندسین با تجربه، نیروهای جوان و خلاق و انقلابی همیشه جز سه منطقه برتر کشور بحساب می آید.