عدم توجه کافی به ورزشکاران رشته شمشیربازی در ارومیه

بانوی قهرمان شمشیربازی کشور گفت: شمشیربازی در ارومیه علاقمندان بسیاری دارد ولی عدم حمایت کافی از ورزشکاران این رشته ، موجب شده است شمیربازان ارومیه ای در تیم های سایر استان ها حضور یافته و برای سایر استان ها قهرمانی کسب نمایند.

شیدا حسینی در گفتگو با خبرنگار قارتال نیوز اظهار داشت: ما بانوان ورزشکار نیازمند حمایت هستیم و داشتن اسپانسر قوی و حمایت اداره کل ورزش جوانان آذربایجان غربی می تواند باعث پیشرفت ما در مسابقات داخلی و خارجی شود.

وی ادامه داد: مسابقات اخیر آسیایی کویت که در رده بزرگسالان برگزار شد از سطح بالایی برخودار بود و ما تمام تلاش خود را برای کسب رتبه های برتر در این مسابقات به کار گرفتیم ولی متاسفانه به دلیل عدم حضور کافی در مسابقات بین المللی باعث شد نتوانیم موفق به کسب مدال برای کشورمان شویم.

حسینی ادامه داد: به علت عدم حمایت مسئولین متولی این رشته در استان، من یک دوره از حضور در مسابقات شمشیربازی انصراف داده بودم که با پیگیری های پورقنبر، دبیر سابق هیات شمشیربازی استان، مجددا فعالیت خود را در این رشته از سر گرفتم و در مسابقات هفته گذشته نیز بعنوان کاپیتان تیم صنعت پلاس یزد موفق به کسب مقام دوم کشوری شدم.

وی در خاتمه گفت: جا دارد از حمایت های خانواده ام، مسئولین شمشیربازی استان و همچنین از ریاست محترم دانشگاه آفاق ارومیه که همیشه برای پیشرفت من تلاش کرده اند، تقدیر و قدرانی نمایم.