عرصه بر متخلفین زیست محیطی در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو تنگ تر می شود

سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان باروق از آغاز به کار گشت های ویژه به منظور حفاظت بیشتر از منطقه حفاظت شده تالاب سد نوروزلو این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مهدی چهاردولی در رابطه با این خبر گفت : به منظور حفاظت بیشتر از منطقه حفاظت شده تالاب سد نوروزلو گشت های ویژه ای در سطح شهرستان و منطقه شروع بکار نمودند .

وی افزود  : این گشت ها متشکل از یگان های حفاظت جنوب استان و نیرو های یگان امداد شهرستان های میاندوآب و باروق بوده که نسبت به کنترل مبادی خروجی منطقه حفاظت شده و همچنین مبادی ورودی شهرستان های همجوار منطقه حفاظت شده اقدام می نمایند.

چهاردولی گفت : این مامورین که به صورت محسوس و نامحسوس همه روزه در حال انجام ماموریت می باشند در صورت مشاهده تخلفات و قطع درختان مطابق قوانین با متخلفین برخورد می کنند.

وی در پایان از همشهریان فهیم و طبیعت‌دوست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب ‌و تصرف محیط‌ زیست، قطع درختان در منطقه حفاظت شده تالاب سد نوروزلو، شکار و صیادی و خرید و فروش و نگهداری گونه های گیاهی و جانوری ممنوع را به نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان با شماره تماس ۰۴۴۴۵۵۴۵۹۲۰ و یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند