عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر خیابان کاشانی ارومیه اجرا شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از اتمام عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، طاهر کیامهر گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و هماهنگی‌های صورت گرفته عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر خیابان کاشانی ارومیه با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان، کاهش تلفات انرژی،بهبود شبکه روشنایی و با اولویت حفظ پروتکل های زیست محیطی و توجه به زیبا سازی مبلمان شهری اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ملی اصلاح سیستم روشنایی معابر شهری با جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف (ال ای دی) به جای لامپ گازی، عملیات اصلاح روشنایی معابر با اولویت مسیرهای اصلی، بلوارها، خیابان‌ها و در ادامه کوچه‌ها و محله‌ها در سطح استان اجرا می‌شود.

کیامهر ادامه داد: با توجه به درجه حفاظت بالای لامپ‌های LED و نیز با توجه به اینکه این لامپ‌ها بر اساس تکنولوژی‌های جدید تولید شده و به همین سبب به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و از کیفیت روشنایی بالاتری نیز برخوردار هستند از همین رو شرکت توزیع نیروی برق استان تعویض لامپ‌های گازی با لامپ کم مصرف را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: در همین راستا عملیات تعویض ۷۹ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات خیابان کاشانی ارومیه اجرا و تعویض ۹۵ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات و ۹۵ دستگاه چراغ ۳۵ وات برای اصلاح و بهینه سازی روشنایی خیابان امام این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.