فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان حقیقی و حقوقی سرمایه گذار در شهرک گلخانه ای درشک سلماس و مهلذان خوی

فراخوان عمومی دعوت از متقاضیان سرمایه گذار اعم از کشاورزان، فارغ التحصیلان کشاورزی و سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی برای تکمیل و بهره برداری از شهرک گلخانه ای درشک سلماس و مهلذان خوی در آذربایجان غربی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، بر اساس فرآخوان عمومی 1-1401، دعوت از متقاضیان سرمایه گذاری در مجتمع‌ها و شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ ای، شرکت شهرک‌های کشاورزی در نظر دارد متناسب با موقعیت، مساحت، مستحدثات و وضعیت موجود تعدادی از مجتمع و شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای، شیلاتی و دامپروری را با شرایط زیر به متقاضیان واگذار نماید.

الف- شرایط عمومی:

1- مورد واگذاری بخشی از شهرک کشاورزی (گلخانه ای، دامپروری) به شرح جدول پیوست می باشد.

2- واگذاری با ملحوظ داشتن زیرساخت ها و مستحدثات و وضعیت موجود شهرکها حسب مورد به صورت قرارداد های اجاره و اجاره به شرط تملیک با رعایت مقررات انجام خواهد شد.

3- نحوه تفکیک قطعات در شهرکهای کشاورزی (گلخانه ای، دامپروری) و متراژ مساحت قطعات آن از سوی شرکت شهرکهای کشاورزی بر اساس سایت پلان هر شهرک تعیین و اعلام می گردد.

4- نرخ واگذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری بر اساس وضعیت موجود شهرک ارزیابی میگردد و در مورد قراردادهای اجاره کل مبلغ اجاره بها یکسال در هنگام انعقاد قرارداد از متقاضی دریافت می‌شود.

5- متقاضیان بایستی علاوه بر توانایی فنی و مالی برای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها، توانایی تأمین حداقل بیست (20) درصد آورده و وثایق لازم برای اخذ تسهیلات بانکی به منظور ایجاد سازه‌ها را داشته باشند.

6- بازدید متقاضیان از محل شهرکهای کشاورزی و قطعات مورد تقاضا الزامی بوده زیرا واگذاری با وضعیت موجود بوده و هیچگونه ادعایی پس از آن قابل پذیرش نمی باشد.

7- متقاضیان مؤظف هستند برنامه زمانبندی اجرای عملیات تکمیل زیر ساخت ها و سازه ها را در قالب برنامه زمانبندی معین ارائه و اجرای آن را در مدت تعیین شده تعهد نمایند.

8- متقاضیان مؤظف به ارائه طرح توجیهی اولیه شامل تامین منابع مالی، روشهای کلی اجرا و برنامه زمانبندی کلی کار همزمان با تقدیم درخواست می باشند. بدیهی است پس از قبول درخواست، متقاضیان مؤظف می باشند نسبت به ارائه طرح توجیهی فنی اقتصادی (FS) اقدام نمایند.

9- متقاضیان تعهد می نماید که ادامه کار و تکمیل زیرساخت مربوط به قطعه یا قطعات مورد تقاضا در شهرکها را برابر ضوابط، طراحی و نقشه مورد تائید شرکت اجرانماید.

10- عرصه مورد واگذاری و مستحدثات آن منحصراً جهت احداث شهرک کشاورزی (گلخانه ای، دامپروری) واگذار می گردد و  متقاضیان حق تغییر کاربری اراضی مورد واگذاری را ندارند.

11- از متقاضیان در دفترخانه اسناد رسمی، برای اجرای تعهدات مالی و اجرایی مندرج در مفاد قرارداد اجاره و اجاره  به شرط تملیک تعهد رسمی و وکالت بلاعزل اخذ می گردد.

12- صدور سند بنام سرمایه گذار منوط به اتمام و بهره برداری کل طرح در زمان تعیین شده و تحقق سایر شروط مندرج در  قرارداد می باشد.

13- براساس مفاد ماده (۶) اساسنامه موضوع بندهای (الف، ب، ج، هـ، ز) وظایف هدایت، راهبری، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه زیرساخت‌ها و اداره امور مجتمع ها و شهرکهای کشاورزی (گلخانه ای، دامپروری) بر عهده این شرکت می‌باشد.

14- شرکت کنندگان در فراخوان می‌بایست آئین نامه های مربوط به معاملات دولتی و نیز قانون منع مداخله کارمندان در معاملات دولتی را مد نظر قرار داده و رعایت نمایند.

16- شرکت در رد یا قبول تمام یا برخی از پیشنهادات مختار است.

17- هزینه درج آگهی در روزنامه ها به نسبت بر عهده سرمایه گذاران منتخب خواهد بود.

18- هزینه تعرفه کارشناسان رسمی دادگستری قطعه یا قطعات مورد درخواست به نسبت برعهده سرمایه گذاران منتخب خواهد بود.

20- متقاضیان حقوقی موظف به ارائه اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت کشاورزی می باشند.

ب- شرایط اختصاصی:

1- دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی

2- دوره آموزشی گذرانده شده (گواهینامه آموزشی مرتبط)

3- عدم بدهی سررسید شده در سیستم بانکی (که متقاضی را از دریافت تسهیلات منع نماید)

4- احراز توانایی مالی (ارائه صورتحساب و گواهی از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها)

5- سابقه فعالیت های سرمایه گذاری

6- مهارت فنی و تخصصی و اجرایی تجربی مرتبط با موضوع فعالیت

7- دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان

ج – محل و مهلت دریافت پاکات درخواست متقاضیان:

متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.apcp.ir  فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به مدیریت شعب شرکت شهرکهای کشاورزی در استان مربوطه و یا به شرکت شهرکهای کشاورزی به آدرس تهران، خیابان شهید دکتر عباسپور(توانیر)، نبش کوچه گیتا، پلاک 8،  دفتر مدیریت تملک و واگذاری و یا دبیرخانه شرکت تحویل نمایند. ضمنا برای دریافت فرم ثبت نام به آدرس سایت شرکت شهرکهای کشاورزی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است هر 15 روز یکبار درخواستهای سرمایه گذاران جمع بندی و پس از تصویب هیات مدیره شرکت به متقاضیان ابلاغ می شود.

شرکت شهرکهای کشاورزی   تلفن: 17-88671116

 

جدول فهرست مجتمع ها و شهرکهای گلخانه ای فراخوان شماره 1-1401

استان                             شهرستان               عنوان شهرک            مساحت برای فرآخوان (مترمربع)

آذربایجان غربی                  خوی                        مهلذان                           104,400

آذربایجان غربی                 سلماس                      درشک                           264,000