فروش ۸۳۲ میلیارد تومان اموال متروکه انبارهای اموال تملیکی استان آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از فروش 832 میلیارد تومان اموال متروکه انبارهای سازمان مدیریت فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان آذربایجان غربی از ابتدای سال1402 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر عتباتی در این زمینه به گزارش دادستانی محترم کل کشور در جلسه شوراهای قضایی اشاره و گفت: دادستان محترم کل کشور در این گزارش بیان داشتند در ۵ استان ۲۸۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰۰۰ دستگاه خودرو بلاتکلیف به فروش رفته است.

وی افزود: حجت الاسلام موحدی بیان داشت که ۸۳۲ میلیارد تومان اموال متروکه در آذربایجان غربی به فروش رفته است و انبارهای آن کاملاً خالی در حالیکه مجموعاً در ۵ استان بیش از هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی به فروش رفته است که با این حساب سهم استان آذربایجان غربی در بین ۵ استان بیش از ۸۰ درصد می باشد که در نوع خود بی نظیر است و این در واقع حاصل تلاش همکاران قضایی در استان می باشد.

عتباتی تاکید کرد : مدیریت قضایی استان نظارت مستمر و دقیق بر تعیین تکلیف اموال توقیفی دارد و طی بازدیدهای متعدد اشرافیت کامل به انبارها و اموال متروکه و توقیفی دارد و در کوتاهترین زمان ممکن وفق مقررات نسبت به تعیین تکلیف اموال اقدام می کند.