فعالیت 38 اکیپ بازرسی قرارگاه تامین امنیت غذایی در آذربایجان غربی

نائب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی و حوزه آرد و نان به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، چهلمین جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی به منظور ساماندهی و برنامه ریزی اکیپ های بازرسی و نظارت در ایام منتهی به دو ماهه عید و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
محمد علی رحیمی، نائب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر ضرورت تشدید بازرسی ها و نظارت در ایام منتهی به پایان سال و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در طی سه ماهه گذشته تاکنون به تعداد ۱۰ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی ، نانوایی ها و فروشگاه های زنجیره ای به عمل آمده که ۷۹۰ واحد صنفی و نانوایی متخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی معرفی گردیده است.
وی اظهار کرد: برای دست یابی به اهداف مد نظر، نیازمند هم افزایی و مشارکت فراگیر بین دستگاه های اجرایی و مشارکت عمومی مردم در امر رصد و پایش مستمر بازار هستیم.
رحیمی تصریح کرد: نیاز است از ظرفیت نیروهای بسیج محلات و دهیاریها و بخشداری ها در خصوص نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی های مستقر در روستاها و مراکز دهستان ها استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی و حوزه آرد و نان به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند.
نائب رئیس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی افزود: تاکنون ۲۴ نفر بازرس از سازمان صمت و ۱۶۶ نفر از طرف بسیج استان جهت همکاری در شهرستان ارومیه و شهرستانهای تابعه استان به سازمان جهاد کشاورزی معرفی گردیده که به همراه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در راستای بازرسی و نظارت بر بازار کالا های اساسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در قالب اکیب های مشترک با همکاری ادارات تغزیرات حکومتی انجام وظیفه می کنند.
در ادامه اعضای حاضر در این جلسه نظارت و پیشنهادات خود را ارائه کردند و مقرر گردید هماهنگی لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پیگیری امورات مربوط به بازرسین انجام و در این راستا جلسه ای برای هم افزایی بیشتر با حضور مقام عالی استان تشکیل شود.