قاچاقچی سیگار در پیرانشهر جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق 50 هزار نخ انواع سیگار خارجی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگارهای کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر سیگارهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.