« لابیرنت» از آذربایجان غربی جواز حضور در « چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر » را کسب کرد

نمایش صحنه ای « لابیرنت » از استان آذربایجان غربی بعد از موفقیت در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه فجر به میزبانی کرمانشاه، جواز حضور در « چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» را در سال جاری کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،در این جشنواره با حضور ۱۶ گروه نمایشی از ۱۰ استان کشور به مدت چهار روز از هفتم تا دهم دی ماه سال جاری به میزبانی شهرستان کرمانشاه برگزار گردید ، نمایش لابیرنت رتبه های برتر این جشنواره را در چهار بخش به دست آورد.

بر این اساس« پدرام رحمانی » رتبه نخست نویسندگی و رتبه دوم کارگردانی این دوره از جشنواره را کسب کرد و بر اساس رای هیئت داوران رتبه های برتر بخش های بازیگری زن و بازیگری مرد این دوره از جشنواره نیز به ترتیب به « ماهرخ رفیع زاده و پدرام رحمانی» به خاطر ایفای نقش هنرمندانه در نمایش لابیرنت اختصاص یافت.

« لابیرنت » یکی از تولیدات مشترک حوزه هنری آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با موضوع اجتماعی در تعریف معضلات جامعه امروز بشری به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی و ایفای نقش جمعی از هنرمندان شهرستان ارومیه از جمله « رضا محمدخانی، فاطمه شکری، نرمین کیان وند ، حسین سرخوش ، سعید عبداللهی و علی صبوری است که پیش از این نیز مقام های برتر سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر فجر را طی سال جاری در آذربایجان غربی کسب کرده بود.