متلاشی شدن باند قمار در نقده

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از متلاشی شدن باند قمار و دستگیری 36 نفز از اعضای باند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ کیومرث پاکدل در تشریح این جزئیات این خبر گفت: در پي دريافت گزارش متعدد مردمي مبني بر اينكه افرادی با تجمع در محلی در سطح شهر اقدام به داير كردن مكان قماربازي كرده‌اند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده با اعلام اينكه ماموران با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسي از اين منزل مسکونی، 36نفر حين قماربازي دستگير شدند.

سرهنگ پاکدل از كشف سه بسته آلات قمار و تعداد 12 دستگاه خودرو، 12 عدد کارت خوان، در این مکان خبر داد و بيان داشت: در این راستا یک قبضه اسلحه شکاری تک لول، سه میلیارد و هفتصدو بیست و هشت میلیون ریال وجه نقد و یازده فقره یکصد دلاری از متهمان کشف و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

وي در پايان با اشاره به اينكه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها مي‌شود بیان داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.