مجازات متخلفان اقتصادی حوزه آرد و نان در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به هزار و 500 فقره پرونده مربوط به تخلفات در حوزه آرد و نان طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: از ابتدای امسال هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و به تمامی این پرونده ها رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد پرونده تعداد هزار و ۴۰۰ فقره مربوط به تخلفات گرانفروشی و امتناع از عرضه نان و تعداد ۱۰۰ فقره مربوط به تخلفات تهیه و عرضه خارج از شبکه آرد می باشد.

نجف زاده اعلام داشت: شعب رسیدگی کننده با بررسی پرنده ها و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی متخلفان را به پرداخت ۲۷۱ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

به گفته نجف زاده شعب رسیدگی کننده علاوه بر جزای نقدی نسبت به صدور مجازاتهای غیر نقدی برای برخی واحدهای متخلف از قبیل تعطیلی و پلمپ واحد،نصب پارچه تخلف بر سر در واحد و قطع سهمیه تعدادی از واحدهای متخلف اقدام کردند.

نجف زاده در خاتمه بیان داشت: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان جهاد کشاورزی ،اتاق اصناف و اداره صنعت،معدن و تجارت استان گزارش این تخلفات را در بازرسی از نانوایی ها و مراکز توزیع آرد کشف و پرونده های آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به این حوزه موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.