مجازات ۲ میلیارد ریالی مکانیک متقلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده تقلب در خدمات مکانیکی خودرو به ارزش بیش از 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده در رابطه با این خبر گفت: پرونده تقلب در ارائه خدمات مکانیکی به ارزش ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر پرداخت ۲۱۳ میلیون ریال به عنوان خسارت وارده در حق شاکی خصوصی به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت شاکی خصوص ، بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.