مجتمع ICT آذربایجان غربی تا پایان شهر یور 1401 به بهره برداری می رسد

مشاور معاون وزیر و نماینده ی مجری طرح و مدیر پروژه های عمرانی وزارت ارتباطات با حضور در محل پروژه مجتمع ICT آذربایجان غربی ،از نزدیک روند اجرای پروژه را مورد نظارت و بررسی قرار داد و گفت: مجتمع ICT آذربایجان غربی تا پایان شهر یور 1401 به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حامد کریمی فرد ضمن بازدید از پروژه مجتمع ICT استان  اظهار کرد:پروژه مجتمع ICT آذربایجان غربی بیش از 65درصد پیشرفت فیزیکی داشته وتا پایان شهریور ماه سال آتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده ی مجری طرح و مدیر پروژه افزود:ساختمان مجتمع ICT در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با زیربنای بیش از شش هزار مترمربع در 7 طبقه در حال احداث است که تا به امروز بیش از 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کریمی فرد ضمن تاکید بر پیشرفت پروژه در زمان بندی تعیین شده عنوان کرد: تصمیم مقتضی در زمان برای پیشرفت پروژه بسیار موثر است و شرکت های مشاور و پیمانکار طرح باید تصمیمات مقتضی را در زمان مناسب بگیرد تا مانع پیشرفت کار نشود.

مشکلات و موانع طرح با حضور مهندسین مشاور و پیمانکار طرح موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی برای مرتفع شدن موانع موجود اتخاذ شد.

جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص متمرکز نمودن واحدهای تابعه استانی وزارت متبوع در ساختمان مجتمع ICT استان افزود: بعد از افتتاح این مجتمع نماینده تام الاختیار  ادارات تابعه وزارت در این مجتمع جهت ارائه خدمات مستقر می شوند.

وی افزود:در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات بحث استقرار دیتا سنتر در این مجتمع و همچنین برای توسعه اشتغال در حوزه فاوای استان سعی می کنیم بخشی از فضای مجتمع را برای ایجاد پارک فاوای آذربایجان غربی تخصیص دهیم.