محوریت اصلی برنامه‌های دهه کرامت؛

محرومیت‌زدایی و حل مشکلات نیازمندان جامعه

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: والاترین رسالت کاروان‌های زیر سایه خورشید و تنه و برنامه های اصلی دهه کرامت محرومیت‌زدایی، حل مشکلات نیازمندان جامعه و حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‌ و مرزها است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ادریس آقالو اظهار داشت: امسال چهاردهمین سال متوالی است که جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی افزود: برای برگزاری جشن های زیرسایه خورشید در دهه کرامت دو گروه از خادمان آستان قدس رضوی که حامل پرچم متبرک حرم رضوی هستند، به استان سفر می‌کنند.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جشن زیر سایه خورشید از ۱۱ تا ۲۱ خردادماه در استان اجرا می‌شود، افزود: برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید ۱۹شهرستان، ۴ شهر و چندین روستا اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی نیز افزود: حضور کاروان‌های اعزامی در مزار شهدا، عیادت از خانواده شهدا و جانبازان، حضور در بیمارستان‌ها، مراکز علمی، مدارس و سرای سالمندان و حضور در پایگاه‌های مرزی و برگزاری جشنواره به مناسبت روز دختر از جمله این برنامه‌ها است.

آقالو عنوان کرد: والاترین رسالت کاروان‌های زیر سایه خورشید و محوریت اصلی برنامه‌های دهه کرامت بیشتر محرومیت‌زدایی حل مشکلات نیازمندان جامعه و حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‌ و مرزها است.

وی بیان کرد: در سال گذشته با حضور کاروان‌ها و خادمان امام رضا(ع) در استان با مشارکت خیرین استان ۹۵۰ میلیون تومان بسته معیشتی و یک میلیارد تومان کمک هزینه تامین جهیزیه جمع آوری شد.