محموله قاچاق در بسته های پستی کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقيف یک دستگاه کامیونت و کشف محموله قاچاق البسه در قالب بسته های پستی در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ ایرج حسن خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق با استفاده از خودروی اداره پست، ماموران انتظامی شهرستان خوی با اشراف اطلاعاتی، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیونت اداره پست به ظن حمل کالای قاچاق مشكوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از کامیونت توقیف شده؛ با هوشیاری ماموران یک هزار و ۲۴۰ ثوب البسه، ۴۶۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و… به صورت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۱۰ میلیارد ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات کامیونت توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

حسن خانی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق يکی از اولويت های کاری و ماموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.