محکومیت قاچاقچی ارز در پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق 2هزار و 300 دلار آمریکا و 35 هزار دینار عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا و ۳۵ هزار دینار عراق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ارزهای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی ارزها محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران هنگ مرزی شهرستان پیرانشهر ارزهای کشف شده را در محل درب ورودی پایانه مرزی تمرچین و هنگام خرید و فروش ارز از متخلف کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.