محکومیت قاچاقچی روغن موتور در میاندوآب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی روغن موتور در شهر میاندوآب به پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۱۸۲۸بطری روغن موتور چهار لیتری به مارک شیمانول به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط روغ موتورهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران نیروی انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.